مراکز خرید دبی
نوشته شده توسط : elham

مراکز خرید دبی

مرکز خرید ال بوستان دبی

مرکز خرید ال بوستان دبی یک انتخاب عالی برای گشت و گذار و خرید است مخصوصاً اگر بچه ها را همراه خود آورده باشید. بزرگترین سالن های تفریحی سربسته و داخل ساختمانی امارات متحده عربی را در این مرکز میتوان یافت.این مرکز خودش یک مجموعه ی عظیم مسکونی هم هست که دارای بیش از ۴۶۰ آپارتمان می باشد.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. در قلب محدوده تجاری شلوغ شهر دبی بیش از ۳۰٫۰۰۰ نفر روزانه از طریق درهای این مرکز رفت و آمد می کنند. یک سالن ورزشی بزرگ با امکانات جداگانه برای مردان و زنان و سوئیت هایی اجاره ای کوتاه مدت از دیگر تسهیلات این مرکز می باشند که مسافران تور دبی میتوانند از این مرکز زیبا استفاده نمایند.در تور دبی آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

مرکز خرید ال بوستان

مرکز خرید ال بوستان

 

مرکز خرید مارینا دبی

یکی از شهر هایی که بسیاری از فروشندگان و مسافران تور دبی و یا توریست ها از آن ها خرید می کنند جایی نیست جز، فروشگاه مارینای دبی، این فروشگاه چند منظوره که در ابوظبی قرار دارد محل پر رونقی است که بسیاری از تجار ایرانی و عرب در اینجا پاتوق دارند.در تور دبی آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

 می توان گفت مارینا با فواره هایی که دارد یکی از جاذبه های گردشگری هم محسوب شود و شب های رنگارنگ خوبی با این فواره های زیبا و موزیکال برای شما رقم بزند.مسافران تور دبی میتوانند هر نوع جنسی را که بخواهید از این مرکز خرید تهیه کنید. چه لباس، چه پوشیدنی هایی نظیر ساعت و کیف و کفش و حتی لوازم زینتی و برقی و طلا و جواهرات و … همه و همه در این مرکز بزرگ برای شما وجود دارد.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

 مطالب مرتبط:

مرکز خرید ال بوستان دبی

مرکز خرید مارینا دبی

تور لحظه آخری دبی

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید خوب دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: